Velkommen skal du vera, legg igjen eit spor så finn eg vegen inn til deg!

betong på kjøkkenet

Siden me ikkje fann noko passande benkeplate til kjøkkenøya har me liksågodt laga benkeplata sjølv, i betong. Plata er pussa og behandla med ein porefyller som gjer at den ikkje trekker til seg noko, ogden enkel å halde rein. (stikkontaktene på veggen er ikkje fine, men dei er gode å ha)
småstein i betongen gjer plata fin struktur


Her er mykje god arbeidsplass! Undervegs i arbeidet var me veldig spente på om resultatet ville bli suksess eller fiasko :-) heldigvis gjekk det bra og me er kjempe fornøgd med resultatet!

11 kommentarer:

  1. Så kult det ble!
    Genialt å lage benkeplate selv da!!
    Ønsker deg en NydeligFlott søndag
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  2. WoW! Nå ble jeg imponert. Har dere laget den selv?!
    Det ble skikkelig stilig...

    Ha en fin søndag

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  3. Har dåke laga den sjølv? Da har ikkje eg fått med meg! Wow, no blei eg inponert :) og veldig stilig den kassen i inlegget lenger nere!

    SvarSlett
  4. Så stilig med heimelaga benkeplate!! Korleis kom dåke på det?:-) Veldig kjekt å finne slike fine og inspirerande blogger som din! Og spesielt kjekt å finne andre blogger som er på nynorsk! Spanande med husbygging då, eg gleder meg skikkelig til det er min tur(forhåpentligvis om ikkje alt for mange år).
    Ynskjer deg ei fin, ny veke!!:-)
    Klem!

    SvarSlett
  5. Oj, så flott den blei... :) utrolig stilig... eg elske betong... trur jaggu eg må invitera meg på synfaring eg.... så fint dåke har laga det til!!! :)

    Kva e porefyller?? :) har lurt på kva betong kan behandles m nemlig.... :)

    Klems Diana.

    SvarSlett
  6. Så flot den var.
    Kan rigtig godt lide den.
    Har lagt mig til som fast læser.
    God dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett
  7. Takk for alle gode komentarar, me er veldig nøgd med resultatet sjølv! :) eg skal lage eit innlegg med undervegsbilder og svare på spørsmål der :)

    SvarSlett
  8. tusen takk for at du ville bidra i utfordringen min ;) eg å wilma komme gjerne på besøk vi :)

    Klems Diana.

    SvarSlett
  9. knalltøff benk, den hadde jeg virkelig sansen for:-)

    SvarSlett
  10. Dette er et fantastisk innlegg. Veldig informativt og kreativt innhold. Dette konseptet er en god måte å øke kunnskapen på. Jeg liker det, og det hjelper meg veldig godt. Takk for denne korte forklaringen om benkeplate kjøkken.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen nokre ord til meg :) eg måtte dessverre stenge for anonyme komentarar då det kom mykje spam-komentarar.
Nyt dagen :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...