Velkommen skal du vera, legg igjen eit spor så finn eg vegen inn til deg!

vårt kjøkken

Månadens utfordring hos NIB er kjøkken
så her kjem litt bilder frå vårt kjøkken
frå IKEA 
(selfølgelig)



I korthylla på kjøkkenet heng postkort, gåvekort, takkekort, helsekort 
og anna som er greit å ha lett tilgjengelig
I bakgrunnen står det sjølvlaga spisebordet vårt

Veggane er tapetsert og lakka
Benkeplate i eik

       
I hjørna med koketoppen er benkeplata flislagt 
så er det ingen fare å sette varme gryter rett på benken


Out of sight, out of mind... 
med "bardisk" mellom kjøkken og spisebord
kan me nyte maten utan å sjå på oppvasken
(eller resten av rotet som blir når eg lagar mat)
hjørneløsning med granittvask frå Franke
Innebygd oppvakmaskin heilt til høgre
'
Bak vasken er det også god plass
her står deilige frø å spirer
og der er ei stang til å henge handdukar på

Det var mitt bidrag til NIB sin kjøkkenutfordring
andre bidrag og masse fin kjøkkeninspirasjon finn du HER

2 kommentarer:

  1. Er eit kosleigt og godt kjøkken dåke har :) Er det serveringsfatet som heng på veggen, det du fekk av besto og besten?

    SvarSlett
  2. takk for det :) nei fatet som heng på veggen har eg kjøpt på skeidar :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen nokre ord til meg :) eg måtte dessverre stenge for anonyme komentarar då det kom mykje spam-komentarar.
Nyt dagen :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...