Velkommen skal du vera, legg igjen eit spor så finn eg vegen inn til deg!

Sjakk Matt




Eg kjøper som regel ikkje så mykje souvenirar på tur. 
Om eg kjøpre noko, likar eg helst at det kan brukast, og ikkje berre skal stå til pynt.
Tidlegare har eg kjøpt med meg heim blandt anna skåler og krukker til kjøkkenbenken, bilete, og ein gong kjøpte eg kjøkkenhandukar. Dei er iallefall godt brukt no.

På den siste turen vår måtte kjøpe oss eit sjakk brett.
ikkje det at me spelar så mykje sjakk
Men eit sjakkbrett må ein jo ha... !
Foreløbig har det fått plass oppå barskapet vårt. 


Barskapet har me laga av ei gammal tønne me fann i kjellaren heime

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legg igjen nokre ord til meg :) eg måtte dessverre stenge for anonyme komentarar då det kom mykje spam-komentarar.
Nyt dagen :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...