Velkommen skal du vera, legg igjen eit spor så finn eg vegen inn til deg!

Gryteunderlag

Gryteunderlag er sjeldan dekorative, 
og får gjerne plassen sin i ein skuff når dei ikkje er i bruk.


Men på disken til mor står to krukker med fine gryteunderlag laga av kvist
Dei er dekorative både i bruk og når dei ikkje er i bruk
og so luktar dei godt når dei blir varma opp av grytene


Nok ein gong viser noko som Besto har laga
Ho har brukt kvist fra bjørk og rogn, dei er fine i fargen,
men eg antar at ein kan bruke kvist frå dei fleste lauvtre
Kvistane er kappa i lik lengde og knytta saman med tjukk bomullstråd 


Så når våren kjem skal eg ut å plukke kvist og lage nokon til meg sjølv
Ein bør bruke plukke kvistar som er nye av året, 
medan kvistane endo er mjuke.
og så kan ein lage dei akkuratt så lange og breie som ein vil

2 kommentarer:

  1. Så kreativt! Takk for tips ;) Nå skal jeg lage meg noen brikker til å ha under dekktøyet! Men gjør som deg, jeg venter til VåREN!
    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  2. Ja eg er velsigna med ei veldig kreativ bestemor!
    Det blir nok veldig fint som brikker også! lykke til ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen nokre ord til meg :) eg måtte dessverre stenge for anonyme komentarar då det kom mykje spam-komentarar.
Nyt dagen :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...